Vânzări: +40730 699 273
  • Termeni și Condiții
  • Politica de Confidențialitate
  • Livrare și Plată
  • Contact
  • Toate produsele
  • Biocide
  • Cosmetice
  • Dispozitive medicale
Căutare
Ce cauți?
Categorii populare
Biocide

Biocide

3 produse
Cosmetice

Cosmetice

1 produs
Dispozitive medicale

Dispozitive medicale

2 produse
View all categories
0
0 Favorite

Vezi pagina Favorite Adaugă totul în coș

Contul meu
Autentificare Înregistrare

Parolă pierdută ?

0,00 lei 0
Produse (0)
Subtotal: 0,00 lei

Vezi coșulFinalizare comandă

Transport gratuit de la 400 lei!
Meniu Utile
  • Toate produsele
  • Biocide
  • Cosmetice
  • Dispozitive medicale
  • Termeni și Condiții
  • Politica de Confidențialitate
  • Livrare și Plată
  • Contact
0,00 lei 0
0 Shopping Cart
Produse (0)
Subtotal: 0,00 lei

Vezi coșulFinalizare comandă

Transport gratuit de la 400 lei!
Pagina principala

Utile

Plată - Livrare - Retur

Metoda de plată

Singura metodă de plată disponibilă la momentul actual este plata ramburs în numerar (sau cu cardul, acolo unde curierul oferă acest serviciu).

Transport

Livrarea se face numai prin curier rapid și costă 10 lei (TVA inclusă) Pentru comenzi cu valoare mai mare de 400 lei transportul este gratuit.

Retur

Solicitarea de returnare a produselor eligibile pentru retur se face în scris la retur@magazin.sintofarm.ro.

RETUR

Drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii sunt guvernate de ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 34 din 4 iunie 2014.

Costurile de transport pentru produsele returnate sunt suportate de către cumpărător.

Adresa retur: Şoseaua Electronicii 27, sector 2, București.

Condiţii pentru retur:

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice.

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea acestuia, pentru a acoperi prejudiciul. Suma va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare:

Articolul 16 (OUG 34/2014)
(1) Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele:
A) contractele de servicii, după prestarea integrală a serviciilor și, în cazul în care contractul dă naștere unei obligații de plată pentru consumator, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a contractului de către profesionist;
(la 28-05-2022, Litera a) din Articolul 16, Capitolul III a fost modificată de Punctul 22, Articolul III din ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 58 din 28 aprilie 2022, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 456 din 06 mai 2022)
B) furnizarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
C) furnizarea de bunuri confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
D) furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
E) furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
F) furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
G) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;
H) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgenţe de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau bunuri suplimentare;
I) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
J) furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
K) contractele încheiate în cadrul unei licitații;
L) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering sau serviciile privind activitățile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
M) contractele de furnizare de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă executarea a început și, în cazul în care contractul dă naștere unei obligații de plată pentru consumator, în condițiile în care:
(i) consumatorul și-a dat acordul prealabil expres pentru începerea executării în cursul perioadei de retragere;
(îi) consumatorul a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere în consecință;
(iii) profesionistul a furnizat confirmarea încheierii contractului, în conformitate cu art. 7 alin. (2) sau cu art. 8 alin. (7).
(la 28-05-2022, Litera m) din Articolul 16, Capitolul III a fost modificată de Punctul 22, Articolul III din ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 58 din 28 aprilie 2022, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 456 din 06 mai 2022)
(2) Prevederile lit. a)-c) și e) de la alin. (1) nu se aplică contractelor încheiate în contextul vizitelor nesolicitate efectuate de un profesionist la domiciliul unui consumator sau al deplasărilor organizate de un profesionist cu scopul său efectul de a promova sau a vinde bunuri consumatorilor, în scopul protejării intereselor legitime ale consumatorilor în ceea ce privește practicile comerciale sau de vânzare agresive sau înșelătoare.
(la 28-05-2022, Articolul 16, Capitolul III a fost completat de Punctul 23, Articolul III din ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 58 din 28 aprilie 2022, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 456 din 06 mai 2022)
(3) În cazul contractelor de servicii care dau naștere unei obligații de plată pentru consumator, atunci când consumatorul a solicitat în mod expres o vizită din partea profesionistului în scopul efectuării de reparații, consumatorul pierde dreptul de retragere după ce serviciul a fost executat integral, dacă executarea a început cu consimțământul prealabil expres al consumatorului.

Retragerea din contractul încheiat la distanţă

Dreptul de retragere
(1) Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16 (OUG 34/2014), consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.

Cum se returnează banii:

În cazul în care sunt respectate condiţiile de retur sau retragere, S.C. SINTOFARM S.A. se angajează să returneze beneficiarului, în cont, suma achitată pentru produsul returnat, în maximum 14 zile lucrătoare de la recepţionarea produsului de către vânzător.

Livrare Gratuită

de la 400 lei

Prețuri de producător

și promoții permanente

Stocuri actualizate

pregătite pentru livrare

Plătești în siguranță

cash/card la livrare

  • COMPANIA

    • Despre noi

    • Blog

    • Sintofarm S.A.

  • MAGAZIN

    • Biocide

    • Cosmetice

    • Dispozitive medicale

  • SUPORT

    • Contact

    • Utile

    • Confidențialitate

Respectăm cele mai înalte standarde de calitate – ISO 9001:2015, ISO 22000:2005 și GMP. Produsele noastre sunt sigure pentru sănătate și sunt puse pe piață numai după verificare și autorizare. Punem accentul pe îmbunătățirea continuă a standardelor, tehnologiei și pregătirii angajaților noștri. Suntem permanent deschiși către noi colaborări sau parteneriate.

TEL: +40730 699 273
Email: office@sintofarm.ro
Program: Luni – Vineri, 08:00 – 16:00

Copyright © 2023-2025   SINTOFARM SA – EsslyCorp did it!

Facebook

SINTOFARM SA | Sediu social: Bucureşti Sectorul 2, Str. Ziduri intre vii, nr. 22 (intrare prin Sos. Electronicii, nr.27) | CUI: RO 647 | Reg. com.: J40/407/1991 | Obiect principal de activitate: Fabricarea preparatelor farmaceutice | Autorizație de funcționare nr. 5F/27.09.2021

Produse
Contul meu
0 Favorite
Pentru a vă oferi cea mai bună experiență
pe site-ul nostru, folosim cookie-uri.
Continuarea navigării presupune
ca sunteți de acord cu Politica de Confidențialitare.
Accept